söndag 9 september 2012

Planering inför kommande vecka

MYCKET röjning kommer det bli på tomten, det är mycket gammalt bråte på tomten och trädgården behöver röjas på växter och gräs. Två stora containrar är beställda till onsdag då jag kommer överta huset. Då kommer jag bo på ovanvåningen när jag renoverar ute och på bottenvåningen...
Slamsugning av septiktank skall göras under veckan också. En bonde som jag talat med ska hjälpa mig med att ta ner tre större träd på tomten som skymmer den fina utsikten över åkern....
Röjningshjälp får jag också av min familj och vänner!!

På bilden är ladan som har en vedbod och en snickeriverkstad....  :-)

1 kommentar:

  1. Spännande vecka du har framför dig!! Jag är så glad för din skull. Och jag håller med Anna, det ser ut som om det väntar på dig 😄.

    SvaraRadera