söndag 10 februari 2013

Januari och februari 2013

Vintern går sin gilla gång, det händer inte speciellt mycket på torpet i dessa dagar...hantverkarna jobbar på med taket och har fått avvakta på grund av försening med stuprör och utkastare. De är beställda av en plåtslagare och så kan det ju bli...
Har dock fått ordna med 80 fler tegelpannor som jag tvättat nu, de klippta gick inte att återanvända. Det skall  nog bli bra när det väl är färdigt.

Nu stundar snart ledighet i 5 veckor då jag kommer vara i torpet och renovera golven. Förhoppningsvis kan jag till största del göra det själv men det kommer med all säkerhet bli bekymmer som jag måste rådfråga om. Ser fram emot veckorna med en viss spänning!! :-)

2 kommentarer:

  1. Vilken energi du har! Å så härligt det låter med 5 veckor ledigt!
    Kramar, Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Gör man lite pö om pö så går det allt bra! :-)
      Skall bli riktigt gott med ledigt, får jag lov att hålla med!
      Kram anneli

      Radera